Przetargi z 2011 roku

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych II

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gmina Baranów działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), - zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w 2012 roku".

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Jarosław Michna
Data ostatniej modyfikacji: 2011-12-13 11:00:18
Opublikował: Jarosław Michna
Data publikacji: 2011-11-29 11:11:34
Odsłon: 5676
Dziennik zmian

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.