Telefony Urzędu

Urząd Gminy Baranów

Adres Telefony / Fax E-mail
ul. Rynek 14
24-105 Baranów
tel. (81) 883 40 27 lub (81) 883 40 45
fax. (81) 883 40 41
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wójt Gminy Baranów

Imię i nazwisko Telefony / Fax E-mail Pokój
Mirosław Roman Grzelak

tel. (81) 883 40 27 lub (81) 883 40 45
fax. (81) 883 40 41

Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek - 800 - 1600
Wtorek - Piątek - 700 - 1500

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 12

Zastępca Wójta Gminy

Imię i nazwisko Telefon wewnętrzny E-mail Pokój
Pelagia Maruszak 28 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 11

Sekretarz Gminy Baranów

Imię i nazwisko Telefon wewnętrzny E-mail Pokój
Stanisław Włodarczyk 28 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 11

Referat finansowo-księgowy

Imię i Nazwisko (Stanowisko) Telefon wewnętrzny E-mail Pokój
Joanna Kukier
(Skarbnik Gminy)
23 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 17
Tomasz Wójtowicz
(Zastępca Skarbnika)
22  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  16
Teresa Korgól
(Stanowisko ds. księgowości budżetowej)
22  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  16
Jolanta Gałkowska
(Stanowisko ds. podatków i opłat)
24 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 18
Beata Cieloch
(Stanowisko ds. księgowości podatkowej)
24 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 18
Jolanta Bieńkowska
(Stanowisko ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi)
13 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  14

Biuro Obsługi Komunalnej

Imię i Nazwisko (Stanowisko) Telefon wewnętrzny E-mail Pokój
Grzegorz Dębek
(Dyrektor)
17 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  1
Joanna Ziarek-Warych
(Księgowa)
17   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 1
Karolina Tomasik
(Pomoc administracyjna)
17   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 1
       

Referat ds. obywatelskich i USC

Imię i Nazwisko (Stanowisko) Telefon wewnętrzny E-mail Pokój
Danuta Szymanek
(Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego)
20 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 3
Justyna Maruszak
(Zastępca Kierownika USC, Stanowisko ds. obywatelskich, działalności i inicjatyw gospodarczych, ochrony przeciwpożarowej i kadr)
20  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 3

Samodzielne stanowiska pracy

Imię i Nazwisko (Stanowisko) Telefon wewnętrzny E-mail Pokój
Agnieszka Siwek
(Stanowisko ds. gospodarki gruntami, zagospodarowania przestrzennego i mienia komunalnego)
13  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  14
Edyta Więsyk
(Stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej, rolnictwa i leśnictwa, ochrony zwierząt, oraz wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi)
13  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 14
Łukasz Pasim
(Stanowisko ds. utrzymania infrastruktury drogowej i gminnych obiektów budowlanych, transportu publicznego i archiwum zakładowego)
21 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  2
Joanna Wiak
(Stanowisko ds. obsługi organów gminy i obsługi kancelaryjno-technicznej oraz administracyjnej urzędu)
19 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  10
Wojciech Szewczyk
(Stanowisko ds. informatyki)
16 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 7
Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Wojciech Szewczyk
Data ostatniej modyfikacji: 2022-06-08 14:39:04
Opublikował: Jarosław Michna
Data publikacji: 2011-01-10 15:45:14
Odsłon: 6696
Dziennik zmian

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.