Wykaz danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie - Obwieszczenia i zawiadomienia

Obwieszczenie Wójta Gminy Baranów z dnia 19 lutego 2021r. (OŚ.6220.1.5.2021)

Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ((Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm.) w związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r., poz. 247), Wójt Gminy Baranów zawiadamia strony postępowania, że dokumentacja zebrana w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody  na realizację przedsięwzięcia pn.:

Przebudowa drogi gminnej nr 112816L oraz odcinka drogi gminnej  nr 112817L w gminie Baranów”

dostępna jest w Urzędzie Gminy Baranów przy ul. Rynek 14, 24 – 105 Baranów, pok. nr 14 w godzinach pracy urzędu.

Zainteresowane strony mają możliwość zapoznania i wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów.

Uwagi i wnioski można składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy Baranów w godzinach pracy Urzędu, pokój nr 14 w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla w/w przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Baranów.

Wójt Gminty Baranów
/-/Mirosław Roman Grzelak

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Wojciech Szewczyk
Data ostatniej modyfikacji: 2021-02-19 12:11:33
Opublikował: Wojciech Szewczyk
Data publikacji: 2021-02-19 09:40:46
Odsłon: 1100
Dziennik zmian

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.